Mittwoch, 18. Dezember 2013

Santa's Vehicle

Hi crafters (:o) Maybe you've already noticed, Santa's coming to Germany by train this year because the lacking snow. This is my contribution for SanDee & Amelie's Steampunk Challenge:

Santa's new or pimped up vehicle



As you can see, Santa had to made a quick decision about changing his vehicle and he breath some magic into an old train. 


Santa's High Tech Navigation System


Psssssttt.....
The magic about this train is called corrugated cardboard, toilet paper rolls, tissue paper, diluted white glue, DecoArt Texture Sand, DecoArt Acrylic Paint,  TENseconds Studio VerDay Paint, Popcycle sticks, Powertex Venetian Plaster Mask and hot glue





Do you believe in magic?

Thanks for reading and your appreciated comments

Elly

Kommentare:

whyducks hat gesagt…

Wonderful work Elly, it looks like you have been bitten by the Verday bug too!

Stempeln und mehr - Evelyns bunte Welt hat gesagt…

Klasse, Elly - kreativ wie gewohnt (:o). Besonders gut gefällt mir die Oberfläche mit dem Sand! Liebe Grüße
Evelyn

die amelie hat gesagt…

WOWOWOW, Elly,

wie immer ist dein Beitrag zu unserer Challenge mächtig prächtig und mega originell! Santas HTNS find ich besonders gelungen (und wichtig für die Orientierung...hab mich eh schon immer gefragt ob der Navi hat oder was ähnliches).

Ich wünsche dir bei dieser Gelegenheit gleich mal ein frohes Fest und auch Gut Rutsch ins neue Jahr! Möge es viel Freude und Kreativität für dich (und für uns Leser viele Kreationen von dir) bereithalten!

Recht liebe Grüße,
Claudia

ach ja - und danke fürs Mitmachen auf SanDee&amelie's! :)

Dagmar hat gesagt…

wow wow wow - das ist wieder echte "Elly-ART"!!! Genial ist die geworden und die tollen Details die es zu entdecken gibt - nun kann er sic ja auf den Weg zu mir machen (hihihi hoffentlich war ich brav genug, damit der Weihnachtsmann den Weg zu mir findet - grins)
Ganz liebe Grüße, Dagmar

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

Wat ben je toch enorm creatief Elly!!! Super :-))

Gio hat gesagt…

I believe in YOUR magic, Elly! Super uber creative!

Ana K. hat gesagt…

Another fab piece here on your blog Elly… your imagination has no limit and final product is awesome…just fantastic!

Brigitte hat gesagt…

Elly
it's realy a magic train ! Amazing...
Thank you for your participation at Sandee & Amelie steampunk challenges.
Coutureuse

Karin hat gesagt…

wow gorgeous project!
Groetjes Karin

Moira Gray hat gesagt…

Just found your blog! I do love your work, very imaginative.

Moira xx

butterfly hat gesagt…

Tee hee - this is fabulous - put such a big smile on my face!
Alison xx

Maura hat gesagt…

Elly, fabulous use of cardboard and morphing into a steampunk train!